بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هیچ پاسخ به دیالیز چکار کنند که
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هیچ پاسخ به دیالیز چکار کنند که

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هیچ پاسخ به دیالیز چیست کار کنند؟ در واقع، برای بسیاری از بیمار به بیماری کلیه، دیالیز در تسکین علایم مفید است. اما برای برخی افراد ممکن است آنها نمی تونم از آن کمک کند.
بیماران باید چه کار اگر آنها هیچ پاسخ به دیالیز؟
در واقع، دیالیز است تنها انتخاب برای بیمار به بیماری کلیوی است. برخی از درمان های جایگزین دیگر مانند پیوند کلیه و طب چینی می تواند آنها را زندگی می کنند بهتر بدون دیالیز کمک می کند. برای بسیاری از بیماران مبتلا به پیوند کلیه آشنا هستند، من نمی خواهد به آن بیش از حد است. همانطور که برای طب چینی، من می خواهم به معرفی طب میکرو چینی Osmotherapy به شما، این ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن است. با کمک آن، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند یک شانس زندگی مانند یک فرد عادی. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است شانس بازگشت به زندگی عادی دست بدهد، اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. آنچه مهم است، می تواند کمک تعمیر خسارت کلیوی به طوری که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که برای بیمار به بیماری کلیوی که در حال مصرف دیالیز اما هیچ پاسخ به آن، آنها می توانند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان درمان جایگزین را انتخاب نمایید. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: